یوتیوب با اعلام یک پیشنهاد تبلیغاتی جدید در رویداد سالانه YouTube Brandcast در نیویورک، خدمات خود را برای خریداران تبلیغات تلویزیونی جذابتر کرده است. شرکت اعلام کرده است که تبلیغات ناقض کننده 30 ثانیهای را بر روی تلویزیونهای متصله قرار خواهد داد که جایگزین دو تبلیغ متوالی 15 ثانیهای خواهد شد که در حال حاضر در هنگام هدفگیری تبلیغات به ویدیوهای برتر از طریق برنامه YouTube Select نمایش داده میشوند.
YouTube Select که در سال 2020 راهاندازی شد، بخشی از تلاشهای مداوم شرکت برای مراقبت ویژه از تبلیغدهندگان است که میخواهند اطمینان حاصل کنند که هزینههای تبلیغاتی آنها به محتوای ویدیویی با عملکرد بالا و در عین حال مطمئنکننده برند اختصاص مییابد. این برنامه به تبلیغدهندگان امکان دسترسی به انتخابی سازمانیافتهتر و بهتر از تولیدکنندگان و ناشران در دستهبندیهای مختلف مانند موسیقی، ورزش، بازیهای ویدیویی، غذا، سرگرمی، فناوری و غیره را میدهد.
شرکت اعلام کرده است که امروزه برنامه YouTube Select بیش از 70٪ از تأثیرات را بر روی صفحه تلویزیون دارد، با استناد به دادههای داخلی. حالا تبلیغدهندگان یوتیوب قادر خواهند بود به وسیله تبلیغات 30 ثانیهای خود، برنامههای تبلیغاتی خود را روی این ویدیوها هدفمند کنند، که یوتی
وب میگوید با اهداف تبلیغدهنده بهتر هماهنگ میشود و امکان “راوی داستانهایی غنیتر” را فراهم میکند. این همچنین به معنای این است که تبلیغدهندگان میتوانند از تعهدات موجود خود استفاده کنند، به جای اینکه محتوای کوتاهتری را فقط برای رساندن به مخاطبان یوتیوب ایجاد کنند. در همین حال، یوتیوب باور دارد که تماشاگران خانگی نیز در هنگام تماشای تلویزیون به تبلیغات 30 ثانیهای بیشتر واکنش نشان میدهند، زیرا این امر هماکنون در حالی که تلویزیون تماشا میشود، رایج است.
این ویژگی همراه با اضافه شدن تبلیغات “توقف” در دستگاههای تلویزیون متصله، به تبلیغدهندگان امکان میدهد برند خود را در هنگام توقف ویدیو به نمایش بگذارند. بروزرسانیهای مربوط به تجربه تبلیغات به تازگی پس از گزارش نیلسن اعلام شد که نشان داد یوتیوب (به استثنای یوتیوب تلویزیون) به عنوان محبوبترین سرویس استریم در آمریکا است که زمان تماشای آن در حال رشد است، در حالی که سرویسهای دیگر مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، HBO Max، ویدیوی امازون پرایم، نوکوک و هولو افزایشی نداشتند یا در حالت ثابتی قرار داشتند. بر اساس گزارش، تماشای یوتیوب در دوره ۲۷ مارس تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ ۱٫۵٪ افزایش یافته است یا به ازای 0.3% از مکانهای موجود، رشد کرده است.
این شرکت مدت زمانی طولانی است که با حضور در رویدادهای تلویزیونی به دنبال دریافت دلارهای تبلیغاتی تلویزیونی است، علاوه بر این که برخلاف شرکتهای فناوری دیگر مانند متا و اسنپ، در کنار نیوفرونت های دیجیتالی حضور دارد. این کار، علاوه بر اینکه به این شرکت امکان فروش بازی های تلویزیونی را میدهد، حدود 50٪ از مخاطبان یوتیوب در آمریکا در حال حاضر بر روی تلویزیون صورت میگیرد، به تازگی تحقیقات The Data نشان داده است.
با احتساب یوتیوب تلویزیون، یوتیوب در ماه گذشته بیش از ۱۵۰ میلیون نفر را در تلویزیونهای متصله در آمریکا رسانده است، یوتیوب همچنین در رویداد Brandcast اعلام کرد.